wtorek, 24 stycznia 2017

Zamień strach przed nieznanym na ciekawość.



W życiu wygrywa ten,kto pokonał samego siebie,swój strach,swoje lenistwo i swoją nieśmiałość.
Jeśli mamy być szczerzy sami ze sobą to tak naprawdę najwięcej straciliśmy w życiu właśnie przez strach a trzeba w końcu to zmienić i z nim  walczyć na pewno nie zawsze jest łatwo ale satysfakcja jest naprawdę ogromna. Radę którą mogę wam podarować i dać ją sama sobie to "Bądź najlepszym jakim możesz być. Kiedy popełnisz błąd,ucz się z niego i brnij do przodu". Prawdą jest to,że nie ważne jak upadamy ale jak wstajemy i uczymy się na błędach oraz pokonujemy swoje słabości myślę,że to jest najpiękniejsze. Zdaje sobie sprawę,że łatwo się o tym mówi ale wszystko jest możliwe wystarczy dobra motywacja.!! :)  Przede wszystkim musimy uświadomić sobie czego tak naprawdę się boimy,przed czym starasz się sam uchronić.Często,zdarza się,że boimy się rzeczy,które w rzeczywistości nie stanowią dla nas żadnego zagrożenia. Każdy z nas się boi,jednak nie możemy pozwolić,by strach kierował naszymi działaniami. Jeśli pokonujemy jeden rodzaj strachu nie ma znaczenia czy jest mały czy duży ,pewność siebie rośnie i inne niekomfortowe sytuacje przestają być takie nie przyjemne. Stajemy się  zdecydowanie silniejsi i bardziej przystosowani do życia. Ten nie długi post miał na celu was choć troszeczkę zmotywować do działania. Mam nadzieję,że mi się poniekąd udało a gdy już dobrniemy swego będziemy mogli sobie powiedzieć skromnie pewnego pięknego dnia. Wszystko czego chciałam,dzisiaj już należy do mnie. A więc drogi czytelniku zawsze pamiętaj,by kłaść się spać z marzeniem,a budzić się z celem i do przodu z uśmiechem na twarzy do boju!!! :D

"Strach to czasem brzydka rzecz. Nie pozwala ci doznawać najpiękniejszych chwil. Będzie twoim przekleństwem, jeśli go nie pokonasz."

"Kiedy życie daje ci w twarz 
- Uśmiechnij się i z politowaniem 
powiedz:
"bijesz się jak ciota".

Pozdrawiam cieplutko kochani wielkie buziaczki dla was przesyła  Niki :**
Do następnego! :D










27 komentarzy:

  1. Niestety ludziom trudno jest wybrać z własnym strachem. Jednak tak jak napisałaś strach nie może kierować naszym działaniem, naszym życiem. Kiedy uda nam się go pokonać to staniemy się na pewno silniejsi. Fajnie napisałaś ten post. Bardzo podobają mi się Tw zdjęcia. Śliczna jest ta bluzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za szczery komentarz jestem tego samego zdania :**
      Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  2. Strach to potężne uczucie, którego często nie jesteśmy w stanie przezwyciężyć. Tak jam mówisz, należy zamienić strach na ciekawość i chęć poznania. Nie mówię tu o byciu skrajnym optymistą, ale o wyzbyciu się pesymistycznego myślenia i lęku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak!!:D Właśnie takie miało być przesłanie:)
      Pozdrawiam gorąco :***

      Usuń
  3. Ja boję się dużo rzeczy i one wcale nie są straszne tylko przeraża mnie to jakie mogą być ich konsekwencje. Albo się uda albo nie. śliczne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej własnie boimy się tych rzeczy,które tak naprawdę w rzeczywistości nie są takie straszne jak nam się wydają wystarczy trochę odwagi. <3 !!

      Usuń
  4. Mi nigdy nie brakuję odwagi, uwielbiam poznawać nieznanych mi ludzi i odkrywać jakieś miejsca! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygladasz, super bluza :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem bardzo odważna - lubię robić krok do przodu i nie myślę o konsekwencjach :)
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia!:)
    Co do posta to ja nie jestem odważna, jednak staram się to przełamać :)
    Pozdrawiam!

    https://emiliamatyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia! Masz ładny uśmiech:)
    Jak to się mówi "Do odważnych świat nalezy". Strach jest normalną rzeczą jednakże przez niego boimy się spróbować wielu, wspaniałych i nowych rzeczy. Nie zawsze jednak jest on zły. Czasami broni Nas przez spróbowaniem czegoś głupiego. W niektórych rzeczach po prostu trzeba znać umiar i wiedzieć, kiedy warto go przezwyciężyć :)
    Pytałaś o wspólną obserwacje, ja już i liczę na uczciwy rewanż kochana :* - #7

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak kochana dziękuję za miły kom ja też już obs <33
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Ktoś mi kiedy powiedział,że będę miała to, na co sie odwaze i tym zaczełam się kierować :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pozytywny post <3 też mam tą bluzę (:
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Strach to uczucie, którego czasami niestety nie możemy przezwyciężyć :/ Ale tak jak sama napisałaś czasem warto go zamienić na ciekawość i pozbyć się go choć na chwilę :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze mam obawę przed czymś nowym :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post i świetne zdjęcia! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, motywujący post! <3 Ja kieruję się zasadą, że warto się odważyć, żeby później nie żałować, że czegoś się nie spróbowało. :) Świetne zdjęcia, wyglądasz ślicznie!
    Obserwujemy?
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za miły komentarz pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Warto walczyć ze strachem i spełniać marzenia. Trzeba starać się o super życie! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie lubię tego uczucia, ale każdego spotyka niestety :) http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla marzeń warto się starać, to one sprawiają, że w życiu jesteśmy szczęśliwi :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz :)


    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń